joi, 14 octombrie 2010

Back

M-am cam plictisit de facebook, dar noroc ca mi-am adus aminte de acest mai vechi suport al meu. Vad ca n-am mai adaugat nimic pe el de prin mai. De cand a venit vara.
Acum, octombrie, iarasi vant, tristete, mai multe ore-n casa, in concluzie, mai mult net.
Pai, sa-ncep in forta, prin a propune infiintarea unui Club al Femeilor in acest spatiu, in care sunt bine primiti si barbatii(doar ca invitati :)).Am vazut pe google Clubul Femeilor Puternice, al celor Singure, Casnice, etc, etc, asa ca ma gandesc ca asta nu e cea mai fericita denumire.Ati putea deci sa-mi propuneti voi o alta mai originala, daca va loveste vreo idee. Veti primi in schimb o dedicatie video in versuri de la Matteo (1 an si 10 luni):).
Ma gandesc ca pentru inceput s-o luam usor si sa vorbim despre o problema care mie-mi da batai de cap de ceva vreme, la propriu si la figurat, si careia nici pana-n zilele noastre nu i-am gasit rezolvarea. Nu am vise desarte, cum ca acest lucru s-ar putea intampla acum, dar stiti cum e, cand sunt mai multe capete, tot trebuie sa iasa cel putin o idee buna.
PARULLLLL !!!!!!!! DESPRE EL ESTE VORBAAA !!!
Cum sa-l intretinem, cum sa-l coafam, cum sa-l mai vopsim, cum sa-l tundem, cum sa-l oprim sa nu mai cada!


Daca vreuna dintre voi are cunostinte mai aprofundate in domeniu :), respectiv hair stilist, doctor dermatolog, psiholog, etc, poate semnala o idee.
Personal ma confrunt cu pierderea lui si devine din ce in ce mai obositor. Masti, pastile, analize, am incercat destule. Inca nu ma dau batuta, dar nu mai am mult pana cand am sa capitulez. Cand voi posta o poza cu mine rasa-n cap, inseamna ca am fost infranta! :) Are cineva vreo solutie inedita? Sunt curioasa sa aflu.


Un comentariu:

  1. Multumesc Georgiana Zobuian pentru reactie :). Mi-ai trimis adresa unui site cu produse cosmetice, pe care-l las si aici (poate ajuta pe cineva), http://www.carespot.ro . Daca poti sa crezi,am incercat si din astea destul de multicele :).
    As vrea sa cunosc si eu femeia care nu are probleme capilare. De exemplu la tine exista vreuna?
    Si sa-ti traiasca bebele! Am inteles ca ai si tu unul apropiat de varsta lui Matteo. In conditiile astea, banuiesc ca nu e asa atractiv "premiul" meu video-artistic :)

    RăspundețiȘtergere