duminică, 2 mai 2010

Vreau sa-mi raspunzi


Asaaaaaaaaa !!!!
Acum ca mi-am creat publicul meu cititor format din 3 persoane, dintre care jumatate face parte din familie, ne-am cimentat "relatia" si ne-am obisnuit unii cu ceilalti, a venit momentul sa "va supun unei provocari" - ce exprimare prosteasca!; dar cine e cineva atat de Cineva sa-l supuna pe altul la orice? - in fine, in mod direct, sa va rog a-mi raspunde unei curiozitati. Mi-ar placea ca oricine citeste aceasta postare, sa-mi lase raspunsul care-i strabate creierul. Chiar si cei care lecturati pe ascuns. Si la tine ma refer, stii tu cine esti ;).
Asadar, stimata adunare, doamnelor, domnisoarelor si domnilor - apropo, in exprimarea asta, de ce "domnisorii" nu sunt inclusi? s-o crede ca ei sunt domni de la sanul mamei? - sa revenim, ma gandeam mai devreme c-as vrea sa scriu ceva in seara asta si-ncercam sa gasesc sub scoarta, capitolul "Cu ce-mi mai bat capul".
Mi-am dat seama c-as vrea sa stiu ce e important. Pentru tine, pentru tine si la fel si pentru voi. In viata. Ce conteaza, care e piatra de hotar, lucrul, momentul, persoana, care face diferenta intre o existenta traita degeaba si una cu rost, scop si folos. Ceva spre care tinzi si stii sau macar speri ca o data se va-ntampla. Nu vreau sa-mi spuneti chestiuni care deja exista, pe care vi le-ati implinit.Oricum, stiti si voi, o data ce ni s-a petrecut acel dorit, nu prea ni se mai pare asa de extraordinar. Astept ceva nou. Sa ne dam un sens, sa tastam un obiectiv la GPS-ul personal.
De ce nu? Daca tot in fata nu vorbim despre astfel de lucruri, macar s-o facem asa. Ne mai curata sufletele astfel de ganduri.
Dupa vizitatori, asa cum cere buna cuviinta, voi raspunde si eu la aceeasi intrebare. Pai...ia mai bine sa-ncep sa ma gandesc!

2 comentarii:

  1. Neatza

    Mai Adina, mai, pai tu adresezi intrebari asa importante dpdv filosofic :)) la ore asa matinale? Nu ti-e frica de raspunsuri?
    Vrei sa stii ce e important pentru mine? Sincer, acum (in urma unei experiente neplacute de acum 10 zile) cel mai important este sa fii sanatos, sa ramai in viata si sa te bucuri de micile minuni de langa tine. De exemplu, am iesit ieri din Bucuresti putin (ca trebuia sa ne incadram in traditia de 1 MAI) si ne-am oprit pentru vreo juma de ora sa admiram un camp imens cu flori galbene (alta descriere nu am acum). Ideea este ca, de cum coborat din masina, ne-a invadat un miros senzational iar fluxul de masini, care treceu pe langa tine, disparea instantaneu.
    Cel mai important pentru mine, acum este linistea. Din toate punctele de vedere. Vreau liniste acasa, vreau liniste la serviciu (intai vreau un serviciu :)))))) si in general LINISTE
    Si mai e ceva important: SIGURANTA. Vreau sa ma simt in siguranta acasa, la serviciu, pe strada.
    Si mai am, din cand in cand ganduri de razbunare; stiu ca nu e de bine, dar ............. Dar asta nu e un lucru asa de important.
    Deci, sa revenim la lucrurile importante: LINISTE, SIGURANTA, SANATATE (chiar daca e cliseistic)
    Bianca.vacariu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. mda...multumesc bianca pt comentariu; dupa cum vezi, ai fost singura :) celelalte 2 persoane, au dat bir cu fugitii :); le-o fi fost prea greu sa gandeasca atat de "filozofic" cum spui tu; desi nu mi se pare cine stie ce filozofie :)
    Vreau sa raspund si eu:
    - sa stiu sa-mi educ copilul intr-un fel in care sa-l ajute-n viata
    - sa cunosc cat pot din lumea asta mare
    - sa nu ma irosesc in nimicuri

    RăspundețiȘtergere